Gezelligheid

Hallo allemaal!
Even iets gezelligs tussendoor. De haptotherapie werkt geweldig hoor, alleem bestaat er meer op de wereld dan alleen maar therapie. Gelukkig wel zeg! Ik ben momenteel wat energieker, en nog fijner is dat de pijn een stuk minder is dan voorheen. Waardoor ik ook wat meer energie krijg…en dat is fijn want nu kan ik iets meer ondernemen dan alleen maar op de bank zitten en af en toe mee boodschappen doen. Ik ben met mooi weer vaak te vinden in de tuin van mijn moeder! Ze heeft een lekkere tuin op het zuiden, dus er is de hele dag zon. Mijn moeder en ik hebben weer meer contact. Wat erg fijn is!  Want ik heb al van jongs af aan best een fijne band met mn moeder. Door de jaren heen is zij dan ook als een vriendin geworden. Klinkt klef he? Dat valt wel mee maar het is wel echt fijn het goed te kunnen vinden met iemand die je door en door kent!

  

We zijn samen met een vriendin van mijn moeder (grappig detail is dat deze vriendin mijn oude oppas is. Ze paste op mij..en geloof dat dat best een uitdaging was) naar het Euro Visie Songfestival Sing aLong geweest. Ik was weer eens toe aan een uitje. Zelf heb ik nu niet erg veel met t songfestival zelf, maar zulke feestjes hebben gewoon wel altijd een geweldige sfeer. Ik ben voor het eerst sinds jaren weer met de trein geweest. Zonder assistentie want dat regelen blijft een crime. En de treinen zijn nog altijd niet toegankelijk. Hulde aan alle lieve treinreizigers die me in en uit de trein hebben geholpen. We hebben een lekker patatje gegeten en een geweldige avond gehad! Ik was aan het eind van de avond mijn stem kwijt van al het meezingen. Maar o wat was het leuk! 

  

Verder ben ik met een vriendin naar de bioscoop geweest…een heel avontuur werd dat. We hadden afgesproken dat we naar Amsterdam zouden gaan om daar naar “de ontsnapping” te kijken. Het bleek alleen dat wij gigantisch falen in het zoeken van parkeergarages. Het torture museum is overbodig…autorijden in Amsterdam is al genoeg marteling. Toen we uiteindelijk opgaven en naar Zaandam gingen, reden we….jawel….je snapt m.

In Zaamdam besloten we naar “project t” te gaan, omdat de film die we eigenlijk wilden zien, niet draaide. En eigenlijk is t leuk om totaal random een film in de bios uit te zoeken. We hebben ons erg vermaakt. Het is geen film die ik gepland in de bios zou kijken. Maar wel een vermakelijke paar uur kijkplezier. En we hebben besloten dit eens vaker te doen

  
Er staat nog veel leuks in de planning, want van goede periodes moet je genieten! I”ll keep you posted! 

Geef een reactie

