JOEPIE!

Jaa. Dit keer gewoon heel fijn en leuk nieuws. Ja, we zijn nog samen, Daan en ik!  vier maanden en heel gelukkig gewoon. Daarvoor ook  enorme blije Joepie! uiteraard. Daan is lief leuk en behulpzaam, ondanks dat hij het zelf ook zwaar heeft. Wat vaak vergeten wordt, omdat dat aan Daan niet gezien wordt. Daan heeft namelijk ook clusterhoofdpijn. En dat belemmerd hem in veel dingen. Hoofdpijn is namelijk niet het enige wat clusterhoofdpijn in houd. Maar daarover een volgende blog meer.

Allereerst met alle mensen die mij een mooie vrieskist hebben bezorgd  in mijn berging, waar ik lekker dingen in kan vriezen. Dat is als je alleen woont, of als je een LAT relatie hebt wel handig.  De groep mensen die deze vriezer in mijn schuur hebben gezet: superbedankt. En ik hoop dat de pannenkoeken als dank erg lekker hebben gesmaakt. Ja, bakken is wat dat aangaat wel iets wat ik meer zou willen doen. Jammer is wel dat ik even wat meer ruimte zou moeten hebben om echt goed te kunnen bakken. Maar daar vinden we vast wel weer op. Misschien met een plank, of een extra werkbankje op wielen. Maar dat komt vast goed. Mijn huis wordt gestaag steeds meer van mij. En ook een beetje van Daan, want ook zijn spullen krijgen plekjes in huis. Zoals mijn spullen plekjes in zijn huis staan en dat ook een vertrouwde plek voor mij aan het worden is. Twee thuishavens, vier kattenkinderen en een enorme hoop LIEFDE. JOEPIEE!

Helaas zijn er mensen die de definitie van het hebben van een LAT-relatie niet geheel snappen. Ik heb zelf onderzoek gedaan, op internet, maar ook bij mijn artsen. Een LAT-relatie is een relatie tussen twee mensen die van elkaar houden, maar er bewust voor kiezen GEEN GEZAMENLIJKE huishouding te voeren. Het maakt niet uit hoe ze dat invullen. Al zitten ze maanden bij de een en maanden bij de ander. Het is geen fraude meer dan een weekend samen te zijn.  Fijn dat ik die roddel de wereld uit kan helpen. Wij vinden het jammer dat er mensen zijn die ons dat geluk dan toch niet helemaal gunnen. Bij deze het antwoord: wat wij doen is volkomen legaal. En we beslissen zelf wel hoe lang we ergens zijn, en aangezien dat niet aan regels is gebonden, vinden we het jammer dat we daarin dan zulke opmerkingen krijgen. Dat laat mij echter niet van de wijs brengen, ik ben nog steeds heel erg gelukkig met Daan en mijn LAT relatie. Ik heb eigenlijk gewoon twee heel leuke huizen. En vier leuke katten. En een leuke man. En wie weet…ooit in de toekomst gaan we samenwonen. Maar we kijken eerst hoe we dit allemaal in goede banen leiden….

IMG_1284

https://nl.wikipedia.org/wiki/Latrelatie

Joepie is ook dat de ME opvlamming die meestal rond dit jaargetijde komt, maar dit jaar het een beetje minder lijkt te zijn dan voorheen. Ik kan toch wat dingen doen. Maar die moeheid, is nog steeds verlammend. Echt frustrerend. MAAR, het kan erger, dus ik zeg gewoon JOEPIE!

joepenik

Een veel grotere joepie is eigenlijk nog wel, dat mijn rugleuning en mijn nieuwe handbike er zijn. En wat ben ik blij met beiden! Het scheelt me veel energie , de rugleuning. En de handbike….Ik maak een filmpje hoe dat gaat. Maar veel veel vele malen sneller dan die Speedy Duo2. Het is me het gevecht van bijna een jaar wel waard geweest. En zo voel ik me dan echt gezegend met mijn leven. Ja, mensen mijn leven is goed!!!! I AM SO HAPPY! foto’s en filmpjes komen later! Tot de volgende keer lieve volgers!!!

IMG_1059

Geef een reactie

